Sunday, September 6

BEAUTISLEEP 60 KAPSUL

NOTA

1. NEUROTRANSMITTER adalah bahan yang mengedarkan saraf implusi kepada synapse. BEAUTISLEEP adalah NEUROTRANSMITTER.

2. Synapse ialah bahagian dinama saraf implusi menghantar kepada axon teminal. Ia adalah dikonsentrasi dengan hypothalamus.

3. Pituari Glandular adalah saluran utama endokrin yang berkaitan menjadi fungsi untuk hormon didalam badan termasuk hormon pertumbuhan manusia.

4. Hypothalamus ialah pangkal utama dibelakang otak. Dan ia mengatur parimeter bagi visera fungsi seperti tidur, suhu badan and aktiviti pituari glandular.

5. Terdapat banyak penemuan di dalam kajian mengenai BEAUTISLEEP - GAMMA-AMINOBUTRIC ASID ( iaitu ia adalah neurotransmitter) dan kajian mengenai GAMMA - AMINOBUTRIC ASID dapat mengaktifkan tahap pertumbuhan hormon manusia.

6. Hormon Pertumbuhan Manusia adalah adalah penting dan menjadi satu saingan yang mempegaruhi didalam bidang farmasi.

APAKAH yang anda perlu tahu mengenai BEAUTISLEEP ?

Kandungan:

1. Apakah itu BEAUTISLEEP?

2. Bagaimanakah BEAUTISLEEP bertindak?

3. Adakah BEAUTISLEEP sesuai untuk bina badan?

4. Bolehkah BEAUTISLEEP membantu dlm perhubungan seks?

5. Bolehkah BEAUTISLEEP memberi faedah yang berkesan?

6. Adakah BEAUTISLEEP sama seperti kebanyakkan produk HPM yang terdapat dipasaran?

7. Berapakah umur yang sesuai atau apakah kesan kesampingan apabila mengambil BEAUTISLEEP?

8. HPM terkenal untuk anti-penuaan, adakah BEAUTISLEEP boleh melambatkan proses penuaan?

9. Berapa lamakah saya dapat melihat kesannya?

10. Adakah BEAUTISLEEP toksid atau ada kesan sampingannya?

11. Adakah saya perlu mengambil BEAUTISLEEP sepanjang hayat?

12. Adakah saya perlu berdiet atau bersenam apabila mengambil BEAUTISLEEP?

13. Bagaimanakah BEAUTISLEEP dijualkan?

14. Dimanakah saya boleh mendapatkan BEAUTISLEEP?


1. APAKAH ITU BEAUTISLEEP?
BEAUTISLEEP adalah produk menghilangan lemak yang boleh dipercayai. Ianya amat berkesan untuk pengurangan lemak dibadan. Pengurangan lemak tidak boleh dibandingkan dengan kehilangan berat badan sahaja. Kehilangan berat badan secara diet adalah banyak tertumpu kepada kehilangan air didalam badan dan apabila diet kita kembali normal, kegemukkan akan nampak semula . Kebaikan mengambil BEAUTISLEEP ialah ia akan mengurangkan LEMAK BADAN sambil membina tisu otot yang tidak berlemak. Anda boleh merasakan perbezaannya apabila memakai pakaian anda dan anda akan terasa kelonggaran pada garis pinggang. Ia juga dapat membantu menegangkan buah dada, punggung, bahagian paha, muka dan tempat-tempat yang agak kendur.

Keseluruhan badan anda akan nampak tegang dan muda serta seksi. Struktur tubuh bergantung kepada berat badan yang meningkat , bagi mereka yang berada didalan ideal berat badan, ia akan membantu mengejapkan dan menegangkan(solid) bahagian yang agak lembik sementara berat badan akan kekal sama. Bagi mereka yang mempunyai berat yang berlebihan atau obesiti, bacaan berat badan mereka akan menurun dan sekaligus menegangkannya. Untuk pengetahuan anda, otot adalah lebih berat daripada lemak. Pita ukuran keliling badan adalah lebih berkesan untuk mengetahui samada BEAUTISLEEP membantu atau tidak untuk mereka yang mempunyai berat adeal berbandingkan dengan penurunan berat daripada menggunakan alat penimbang badan.

2. BAGAIMANKAH BEAUTUSLEEP BERTINDAK?
BEAUTISLEEP bertindak pada awal pemulaan 90 minit semasa tidur. Adalah penting mengambilnya sebelum tidur. Adalah disyorkan ianya diambil pada masa perut kosong iaitu 1 jam selepas pemakanan yang akhir.

Dos yang direkomen untuk mengambil BEAUTISLEEP adalah 2-3 kapsul sehari bagi mereka yang mengutamakan untuk mengurangan lemak didalam badan. Sudah memadai jika mengambil 1 kapsul sehari bagi mereka yang fokus untuk sudut kesihatan sahaja.

Anda boleh mengambil BEAUTISLEEP sepanjang hari iaitu pada waksu siang. Contohnya, kalau anda merasa sakit badan atau terasa letih, anda boleh mengambil BEAUTISLEEP untuk menghilangkan kesakitan atau meningkatkan tahap tenaga anda.

BEAUTISLEEP sangat berkesan utk menghilangkan lemak didalam badan. Ia merupakan makanan yang amat berkesan untuk menghapuskan lemak kerana setiap satu kapsul mengandungi 750MG Neurotransmitter yang kuat, terkenal dengan nama GAMMA-AMINOBUTRIC ASID.

GAMMA- AMINOBUTRIC ASID terkenal sebagai NEUROTRANSMITTER yang kuat dan dijumpai pada tahun 1883 di Berlin. Bahan ini adalah sangat penting dan banyak didapati didalam otak dan mata manusia. Ia menyenyakkan tidur anda sambil merelekskan badan. Ianya juga berfungsi untuk merangsangkan pituari glandular yang terletak didalam kepala manusia supaya mengeluarkan Hormon Pertumbuhan Manusia secara semulajadi ketika tidur.

Kajian (Daripada First Medical Klinik di Universiti Milan, Milan) mendapati selepas 90 minit mengambil GAMMA AMINO BUTYRIC ASID, tahap HPM meningkat kepada 5 kali ganda. Setiap kapsul mengandungi GABA yang kuat untuk membolehkan HPM kita keluar secara semulajadi.

BEAUTISLEEP adalah produk pengeluar HPM yang kuat dan berkesan. Kesan pengeluaran HPM adalah dengan cara anabolic (pembinaan otot) dan lipotropic (memecahkan dan menggunakan lemak dibadan) secara efektif dan berkesan bagi mengurangkan lemak dan meningkatkan tisu otot yang tegang.

Seperti yang dilaporkan-Masalah kegemukkan iaitu masalah dimana lemak yang terdapat pada pertengahan badan, akan dikaitkan dengan beberapa penyakit seperti kencing manis, darah tinggi, penyakit jantung dan sebagainya. Selain untuk melansingkan badan dengan BEAUTISLEEP, anda juga mendapat kesihatan yang baik, lebih muda dan seksi. Ia juga akan melambatkan proses penuaan apabila HPM dikeluarkan dengan banyaknya. Kulit muka akan tegang dan berseri-seri serta kelihatan ceria.

BEAUTISLEEP membolehkan pituari glandular mengeluarkan Hormon Pertumbuhan Manusia pada tahap serupa semasa kita remaja. Tahap HPM yang tertinggi adalah pada usia 20 tahun dan ianya akan menurun apabila kita meningkat usia.

3. ADAKAH BEAUTISLEEP SESUAI UNTUK BINA BADAN?
Sebagai pembina badan , keutamaannya ialah mengurangkan lemak dan menambahkan otot. BEAUTISLEEP akan memberi kesan yang baik didalam badan sebab ia akan mengeluarkan HPM yang sempurna secara semulajadi.

Pembina badan, tidak suka bercakap mengenai berat atau lemak, kebanyakkan mereka bercakap mengenai peratusan lemak atau mengenai peratusan otot tanpa lemak. BEAUTISLEEP adalah produk terbaik untuk pembina badan sebab ia berkesan utk mengurangkan lemak sambil membina tisu otot yang tegang.

HPM membina tisu otot dengan melindungi nitrogen didalam badan. Apabila mereka mengurangkan berat badan, pengeluaran nitrogen menjadi keperluan untuk tisu otot. Tapi HPM menyimpan nitrogen daripada kehilangannya. Kedua, ianya menambahkan protein sintesis tanpa meningkatkan kepecahan protein di dalam sel. Kesan ini dapat memberi anda badan yang tegang tanpa lemak.

Penyelidikan telah membuktikan bahawa HPM yang sempurna boleh membantu:

ü Pengurangan lemak di badan kepada 72%
ü Meningkatkan tisu otot kepada 81%
ü Meningkatkan kekuatan otot kepada 88%
ü Menambahkan tenaga senaman kepada 81%
ü Menambahkan ketahanan senaman kepada 83%
ü Meningkatkan tenaga dan kekuatan kepada 84%
ü Meningkatkan kesembuhan kepada 71%
ü Menguatkan tulang belakang (Fleksibiliti) kepada 53%
ü Meningkatkan immunisasi sistem anda kepada 73%

4. BOLEHKAH BEAUTISLEEP MEMBANTU DALAM HUBUNGAN SEKS?
Kajian telah menunjukkan HPM dapat hentikan organ-organ kita seperti alat kelamin, jantung, hati, limpa dan organ-organ lain dari mengecut. Ia juga didapati boleh membesarkan organ seks atau alat kelamin serta organ-organ yang lain. Memperbaiki tisu otot membolehkan organ yang mengecut membesar semula. Selepas usia 40 tahun, kemaluan lelaki dan clitoris akan megecut, dan kajian baru telah menunjukkan selepas pengeluaran HPM, organ seks akan membesar semula seperti anda berusia 20-an.

Selain dari pembesaran pada saiz, ia juga dapat meningkatkan keinginan dan kenikmatan dalam perhubungan seks anda. HPM yang tinggi juga akan memberi kepuasan yang tidak terucap didalam perhubungan seks dan prestasi yang membanggakan.

BEAUTISLEEP akan membantu sistem badan kita utk mengeluarkan lebih HPM dan mengembalikan semula puncak ketahanan badan seperti para remaja. Kajian telah menunjukkan bahawa HPM boleh:

ü Meningkatkan potensi seks dan frekuensi kepada 75%
ü Ketegangan pada kemaluan lelaki kepada 62%
ü Mengatur kitaran haid kepada 38%

Organ seks yang penting sekali tidak hanya bergantung pada bahagian bawah badan, tetapi kebanyakkannya pada bahagian atas leher. Bagaimana kita menggunakan akal untuk berfikir, mengenai meninfluensi perhubungan seks kita.

BEAUTISLEEP- Ia terbukti bahawa NEUROTRANSMITTER (GAMMA-AMINOBUTYRIC ASID) memberi keselesaan tidur dan lebih relaks. Ia membuatkan badan terasa lebih sihat. NEUROTRANSMITTER adalah bahan utusan di dalam otak, yang mempunyai penerima bagi keseluruhan badan.

Responsi seks bergantung pada apa yang berlaku dengan NEUROTRANSMITTERS. Perasaan kepuasan hanya bergantung apabila badan kita relaks dan bukan semasa kita merasa tertekan atau cemas.

5. APAKAH FAEDAH-FAEDAH YANG BERKESAN MELALUI PENGAMBILAN BEAUTISLEEP?
BEAUTISLEEP mengandungi bahan aktif- iaitu GAMMA-AMINOBUTYRIC ASID dan ia diketogorikan sebagai neurotransmitter dan mengeluarkan HPM yang tinggi sehingga membolehkan pengambilnya mendapat feadah-faedah seperti:

ü Kekurangan lemak
ü Menambahkan tisu otot tanpa lemak
ü Meningkatkan tenaga
ü Meningkatkan sistem immunisasi
ü Menambahkan keinginan seks
ü Memberi keanjalan kulit
ü Mengurangkan kedut-kedut dimuka
ü Mengurangkan selulit
ü Memperbaiki penglihatan
ü Meningkatkan tahap memori
ü Menyenyakkan tidur
ü Menambahkan prestasi senaman
ü Menstabilkan tekanan darah tinggi
ü Membaiki kolestrol
ü Meningkatkan tulang selaput
ü Melebatkan rambut dan kualiti rambut
ü Menyembuhkan luka

BEAUTISLEEP berfaedah untuk sesiapa sahaja, tidak kira tua atau muda, lelaki atau perempuan, sihat atau sakit. BEAUTISLEEP memang ada potensi dipasaran. Seperti yang dijelaskan tadi, sesiapa juga boleh mengambilnya(sekurang-kurangnya 1 kapsul sehari) dan mesti mendapatkannya. Mencegah lebih baik dari merawat.

6. ADAKAH BEAUTISLEEP SAMA SEPERTI KEBANYAKKAN PRODUK HPM YANG TERDAPAT DIPASARAN?
BEAUTISLEEP tidak seperti kebanyakkan produk HPM lain yang mengandungi asid amino, BEAUTISLEEP mengandungi satu ramuan yang aktif iaitu GAMMA-AMINOBUTYRIC ASID. Inilah ramuan yang menunjukkan dan dibuktikan bahawa keluaran HPM adalah 5 kali ganda selepas 90 minit awal tidur diwaktu malam setelah mengambilnya.

Bayangkan apa akan terjadi kepada kita jika setiap malam tahap HPM dikeluarkan secara semulajadi melalui tubuh badan anda sendiri tanpa mengambil pil-pil hormon yang bahaya. Sudah tentu ianya jauh lebih baik daripada ubat-ubatan atau suntikkan hormon dan lebih selamat.

Dengan BEAUTISLEEP keremajaaan anda akan kembali semula dan anda akan merasa lebih segar dan lebih bertenaga.

BEAUTISLEEP bukan produk hormon(HPM)- Ia menolong pituari glandular melepaskan HPM kita secara semulajadi. Sehingga kini kajian telah menunjukkan GAMMA-AMINOBUTRYRIC ASID memberi kesan untuk menstimulasikan pituari glandular utk mengeluarkan HPM ketika tidur.

Pengeluaran HPM secara semulajadi dari tubuh badan adalah lebih baik daripada suntikkan hormon atau ubat hormon yang diformulasikan di makmal untuk menghasilkan HPM.

Adakah anda mahu mengambil HPM yang dihasilkan dari makmal atau dgn cara mengambil BEAUTISLEEP dimana HPM akan dikeluarkan secara semulajadi dari pituari glandular anda sendiri?
Sudah tentu BEAUTISLEEP akan menjadi pilihan anda kerana ia tidak akan mengganggu sistem tubuh badan dan selamat dari sebarang kesan sampingan yang bahaya.

7. BERAPAKAH UMUR YANG SESUAI ATAU ADAKAH KESAN SAMPINGAN APABILA MENGAMBIL BEAUTISLEEP?
Anda mungkin tidak perlukan BEAUTISLEEP pada usia yang muda atau pada tahap bila HPM banyak terdapat didalam badan. Tetapi kita mencadangkan pengambilan pada awal usia 20 tahun sehingga ke usia tua. Anda mungkin bertanya, kenapa pada usia 20 tahun? Pada puncak usia 20 , anda mungkin menghadapi situasi seperti kekurangan tidur, tidak bersenam, makanan yang tak seimbang, stress dan berbagai-bagai lagi situasi yang dapat mengganggu pengeluaran HPM. Dgn situasi begini akan menunjukkan bahawa produkiviti HPM akan menurun atau menghadapi kesukaran untuk mengeluarkannya ditahap yang tinggi.

Semasa usia kita meningkat, pengeluaran HPM akan menurun. Dengan pengambilan BEAUTISLEEP , ia dapat mengembalikan semula tahap HPM seperti anda berusia linkungan 20 tahun(bagi pemuda-pemudi yang benar-benar sihat sahaja akan mengeluarkan HPM yang sempurna). Dos yang direkomenkan untuk sehari ialah 1-3 kapsul mengikut saiz badan masing-masing tetapi kajian juga telah diujikan dengan 3 kapsul dan lebih tidak akan mamudaratkan tubuh badan anda. Untuk wanita yang hamil kita sarankan supaya mendapat nasihat pakar perubatan sebelum mengambilnya.

8. HPM TERKENAL UNTUK ANTI-PENUAAN, ADAKAH BEAUTISLEEP BOLEH MELAMBATKAN PROSES PENUAAN?
Apabila kita membantu pituari glandular untuk menghasilkan tahap HPM yang tinggi melalui pengambilan BEAUTISLEEP, ia adalah langkah yang terbaik untuk Anti-Penuaan kerana apabila HPM berkurangan maka itulah tanda atau punca penuaan kepada manusia . BEAUTISLEEP iaitu NEUROTRANSMITTER memainkan peranan penting bagi anti–penuaan.

Seperti yang dilaporkan dalam suratkhabar di STAR, pada June 2004, neurotransmitter menurun apabila kita meningkat usia. Dengan itu kombinasi NEUROTRANSMITTER dan tahap HPM yang tinggi adalah penyelesaian untuk mengekalkan kejelitaan, keremajaan dan kelihatan lebih muda daripada usia sebenar.

Seperti yang dilaporkan di STAR pada June 04, 2004

“ Para Sainstis di Harvard menemui bahawa gin dikaitkan dengan penuaan-yang berfungsi dicelah (Gaps) dan neorons supaya berkomunikasi dengan baik. Pelajaran dan memori bergantung pada kekuatan dan beberapa synapses diperbuat dari sel otak.”

Gin-Gin ini boleh diaturkan didalam proses iaitu tujuh neurotransmitter yang bergantung dengan pelajaran atau memori kita. Gin-gin ini akan menurun apabila usia meningkat, dijumpai oleh Yankner dan rakan-rakannya.

Kajian baru dijumpai oleh para sainstis di Harvard amat menakjubkan untuk BEAUTISLEEP. Ramuan aktifnya iaitu GAMMA-AMINOBUTYRIC ASID di dalam BEAUTISLEEP ialah NEUROTRANSMITTER yang banyak terdapat di pangkal otak.

9. BERAPA LAMAKAH SAYA DAPAT MELIHAT KESANNYA?
Dalam kebanyakkan kes, anda akan melihat kesan positif pada minggu pertama seperti keselesaan tidur, lebih cergas, pemikiran lebih positif dan sebagainya. Apabila anda mengambil BEAUTISLEEP, anda akan nampak keberkesanannya baik dari dalaman dan luaran tubuh badan. Wanita yang mengambil BEAUTISLEEP akan mendapati kecantikannya lebih teserlah, lebih langsing, punggung dan buah dada lebih mantap(solid) dan seksi. Untuk kaum lelaki pula, mereka akan kelihatan mascular, gagah dalam seknya, tampan dan akan lebih terserlah sifat kelakiannya(more Gentlemen).

Kami mendapat maklumat dari pembina badan, bahawa mereka terasa ketegangan pada otot perut dalam jangka masa 3 hari. Didalam satu kes lagi, ibu yang mempunyai anak berusia 2 tahun, telah mengatakan yang kesakitan dibelakang badan dan lutut telah hilang didalam 4 hari apabila mengambil BEAUTISLEEP. Faedah ini bergantung dari individu ke inidvidu yang lain kerana cara hidup kita berbeza dan membuatkan sistem dalaman tubuh badan kita juga berbeza.

Kita mengesyorkan anda mengambil BEAUTISLEEP selama 3 ke 6 bulan untuk menghilangkan lemak di badan.

10. ADAKAH BEAUTISLEEP ITU TOKSID ATAU ADA KESAN SAMPINGANYA?
BEAUTISLEEP amat selamat untuk digunakan tanpa sebarang kesan-kesan negatif.

Ramuan GAMMA-AMINOBUTRIC ASID telah ditemui pada 1883 tapi digunakan untuk NEUROTRANSMITTER bagi penyakit saraf.

Tetapi sekarang ia didapati mempunyai kesan yang amat ketara untuk PENGURANGAN LEMAK dan untuk mendapat badan yang sihat.

11. ADAKAH SAYA PERLU MENGAMBIL BEAUTISLEEP SEPANJANG HAYAT?
Soalan yang sering dikemukan kepada kami seperti:
Bersenam- Adakah anda bersenam untuk mencapai atau mendapatkan badan yang langsing? Apa akan berlaku jika anda berhenti untuk bersenam? Dalam jangka masa yang panjang- senaman (iaitu 2-3 kali seminggu) adalah yang terbaik untuk mendapatkan badan yang langsing dan mantap serta sihat.

BEAUTISLEEP bertindak sama seperti yang saya jelaskan diatas. Ia menstimulasikan pituari glandular untuk mengeluarkan lebih HPM. Apabila anda mempunyai kesihatan yang baik dan sistem dalaman anda telah stabil, anda boleh berhenti secara terus atau mengambil BEAUTISLEEP dgn dos yang rendah.

Kalau anda berhenti dari mengambil BEAUTISLEEP, kita rekomen anda supaya dapatkan tidur yang nyenyak secukupnya, bersenam dan berpuasa. Elakkan daripada mengambil makanan segera dan berlemak.

Kalau tahap HPM didalam badan anda berkurangan, BEAUTISLEEP dapat membantu mengeluarkan lebih HPM dan ia juga bergantung kepada saiz badan yang anda dengan dos yang disyorkan.

12. ADAKAH SAYA PERLU BERDIET ATAU BERSENAM APABILA MENGAMBIL BEAUTISLEEP?
Bersenam dan diet adalah satu tauladan yang patut di amal bagi gaya hidup sihat dan sempurna. Tanpa BEAUTISLEEP kita juga mesti bersenam dan mengambil diet yang seimbang. Dengan mengambil BEAUTISLEEP, jangan lupa bersenam dan pemakanan anda yang patut di pertanggungjawabkan.

Mengikuti ciri-ciri gaya diet yang seimbang akan memberi lebih banyak kesan dan kebaikkan disamping mengambil BEAUTISLEEP. Ia membolehkan anda memperolehi badan yang langsing dan mantap dengan lebih cepat dari masa yang dijangkakan.

Bagaimanapun terdapat kes-kes seperti individu yang menggunakan BEAUTISLEEP dapat menghilangan lemak tanpa mengubahkan cara hidup tersendiri. Ada juga diantara mereka yang telah kurang dari masalah perut buncit.

13. BAGAIMANAKAH BEAUTISLEEP DIJUALKAN?
BEAUTISLEEP dijual didalam saiz 60 kapsul didalam setiap kotak(blister pek).

Harga yang ditetapkan adalah:
• 60-kapsul setiap kotak - RM260